GRATIS VERZENDING & RETOURNEREN

Winkelwagen

Garantie & Reparatie

Klik op een van onderstaande vragen om naar het antwoord geleid te worden!


1. Hoe weet ik of ik garantie heb op een product?

U heeft uiteraard garantie als u een product koopt bij OGER. Hoe lang dit is verschilt sterk per product en merk. U kunt hiervoor het best even contact opnemen met de desbetreffende winkel waar u het product aangeschaft heeft. U kunt de contactgegevens vinden op de storepagina.

Heeft u het product online gekocht via de website van OGER? Dan kunt u contact opnemen met ons Customer Success Team. Zij staan klaar om u te helpen met uw product en de daarbij behorende garantietermijn. Schade die zelf aangericht is, valt niet onder de garantie.


2. Hoelang heb ik garantie?

Dit verschilt per product en per merk uiteraard. U kunt het best hiervoor even langs een OGER store gaan. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen. U kunt ook contact opnemen met één van onze stores..


3. Mijn artikel vertoond gebreken. Wat moet ik doen?

Dat is niet de bedoeling. U kunt het best even langs een OGER store gaan met het product en de bon. Onze Personal Advisors kunnen de situatie beoordelen en ter plekke een passende oplossing bieden.


4. Mijn product is kapot. Wat nu?

Oeps. U kunt het best even langs één van onze OGER stores gaan met uw aankoopbewijs en het product. Zij kunnen direct het product beoordelen en een passende oplossing aanbieden. Bekijk hier onze stores.


5. Ontvang ik een garantiebewijs bij mijn bestelling?

De factuur van uw aankoop geldt als garantiebewijs. Het is dus belangrijk dat u deze goed bewaard!


6. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

Dat is zeer vervelend. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team. Leg hierbij kort de situatie en de schade uit, dan gaan wij onderzoeken waar het mis is gegaan. Hou altijd uw bestelnummer bij de hand. Hiermee kunnen wij u sneller van dienst zijn!


7. Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

Wij verkopen producten die van uitstekende kwaliteit zijn en daar staan wij achter. Indien uw product gebreken vertoond, zullen wij daarvoor ook een passende oplossing bedenken voor u.