GRATIS VERZENDING & GRATIS RETOURNEREN

Winkelwagen

 

 

Retourneren & Ruilen

 

 

Ben je niet helemaal tevreden met jouw product(en)? Dat is natuurlijk vervelend. Geen zorgen! Bij Didato by Oger kun je geheel gratis* jouw bestelling retourneren. Hiermee kun je het aankoopbedrag terug krijgen of kiezen voor een ander product. Voor het correct retourneren hebben we een aantal voorwaarden opgesteld: 

Retourneren per post

Met ons retourrecht van 30 dagen (na ontvangst van bestelling) heb je altijd ruim de tijd om jouw producten te passen en te kijken of alles naar wens is. Houd er wel rekening mee dat het product in dezelfde staat als verstuurd wordt teruggestuurd. Denk hierbij aan het product in originele staat en verpakking terugsturen. Uiteraard mag het product wel gepast worden. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kun je Didato by OGER per post, mail of telefoon op de hoogte stellen. Je kan hiervoor gebruik maken van ons digitale aanmeldformulier. Wij zullen je informeren als de retour correct is aangemeld. Indien je binnen de 30 dagen termijn jouw pakketje aanmeldt, maar wij het na deze termijn ontvangen, kan je nog steeds gebruik maken van het herroepingsrecht. Beschadigde artikelen mogen binnen de retourtermijn terug worden gestuurd. Er worden wel kosten in rekening gebracht voor de door jou aangebrachte schade. Mocht het product kapot gaan en onder de garantie vallen geldt de periode van 30 dagen niet. 

Als je retour wordt geaccepteerd krijg je het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst retour gecrediteerd. In de regel betalen wij al binnen 1-5 werkdagen na ontvangst van de artikelen uit. Tijdens onze sale periode kan het zijn dat we de termijn van 1-5 werkdagen niet behalen.  

Retouradres:

Kwadijkerkoogweg 23
1442 LA
Purmerend

Retourneren in Didato Store

Ook is er de mogelijkheid om de aangekochte producten te retourneren in de Didato store. Indien je een artikel ruilt, zullen wij dit met de kassabon verwerken. Als je de aankoop retourneert, maar geen ander artikel aankoopt, zullen wij het via de webshop uit laten betalen. Uiteraard zullen wij wel jouw pakketje aannemen en transporteren. 

Ruilen

Het is bij ons online niet mogelijk om te ruilen. Wij raden je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en het artikel wat niet naar wens is te retourneren. In dit geval is het product sneller bij u thuis en storten wij de aankoopwaarde van het gekochte artikel terug op je rekening zodra de retourzending is ontvangen. 

Overige vragen

Mocht u na het lezen van deze vragen nog vragen hebben omtrent ons ruil & retourproces, dan kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice

Onderstaand hebben wij een aantal veelgestelde vragen voor je uitgewerkt omtrent ons retourbeleid. Indien je meer informatie wilt, lees gerust de tekst hieronder. 

1. Hoe retourneer ik mijn product en binnen welk termijn?

2. Wat kost retourneren?

3. Wat zijn de mogelijkheden met een retour?

4. Hoe werkt het retourneren als ik mijn bestelling terug wil brengen in een store?

5. Ik wil mijn pakket graag gratis op laten halen. Hoe doe ik dat?

6. Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

7. Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

8. Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is niet goed. Kan ik alsnog korting krijgen?

9. Ik vul nu het online retourformulier in, maar waar kan ik mijn ordernummer vinden?

10. Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

11. Kan ik mijn bestelling ruilen?

12. Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

13. Wat is de status van mijn retourzending?

14. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

15. Welke producten hebben geen recht op retour?

 

 

1/2. Retourneren gaat eenvoudig, gemakkelijk en snel. Er zijn bij Didato by OGER meerdere mogelijkheden om je product(en) te retourneren.

Vanaf het moment dat je jouwbestelling ontvangt, heb je 30 dagen bedenktijd. Voor winkelaankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen na de aankoop.

In een winkel terugbrengen

Gratis

Pakket thuis laten ophalen

Gratis*

Afgeven bij een PostNL Pakketpunt

Gratis*

 

Aankoop retourneren

 

 

3. Mogelijkheden

  • » Online shoptegoed ontvangen

  • » Het aankoopbedrag ontvangen binnen 3 werkdagen 

4. Retourneren in een winkel - Gratis

Indien het voor jou makkelijker is om het pakket terug te brengen naar één van onze winkels is dit ook een mogelijkheid.

1. Meld jouw retour online aan via 'retourneren bij Didato by OGER'

2. Pak jouw producten netjes in en stop deze in een doos

3. Vul het retourformulier (online) in

4. Je ontvangt een e-mail waarin wij bevestigen dat wij het pakket ontvangen hebben en het bedrag onderweg is naar jouw rekening

5. Na ontvangst van deze e-mail wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen overgemaakt

 

5. Pakket thuis laten ophalen - Gratis*

Wij bieden een gratis* ophaaldienst aan om je pakket op te halen. Een exclusieve service die wij onze klanten aanbieden! Wij halen je pakket binnen een tijdsbestek van 2 uur op de door jouw opgegeven locatie!

1. Ga naar retour ophalen door Didato by OGER

2. Vul hier je ordernr. en contactgegevens in

3. Laat ons weten op welk adres wij het pakket mogen ophalen

4. Kies een specifiek tijdstip

5. Geef het pakket mee aan Returnista

6. Je ontvangt een e-mail als het pakket aangekomen is bij ons.

 

6. Hoe krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn bestelling retour gestuurd heb?

Je krijgt jouw geld terug op dezelfde wijze waarop je betaald hebt. Heb je betaald met iDEAL? Dan kun je het aankoopbedrag op dezelfde bankrekening verwachten. Indien je met een creditcard betaald hebt, storten wij het aankoopbedrag weer op je creditcard. We hanteren hierbij de wettelijke termijn van 14 dagen om het bedrag terug te storten. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat je de retour hebt aangemeld. In de meeste gevallen storten wij binnen enkele dagen na we de retourzending binnen hebben terug. Hou er rekening mee dat dit tijdens SALE periodes of feestdagen iets langer kan duren.

 

7. Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem graag even contact op met ons Customer Success Team. Zij zullen je verder helpen en zorgen dat je alsnog het juiste product ontvangt.

 

8. Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is niet goed. Kan ik alsnog korting krijgen?

Daar doen we niet moeilijk over.

 

9. Ik vul nu het online retourformulier in, maar waar kan ik mijn ordernummer vinden?

Je kunt jouw ordernummer vinden op jouw factuur of in jouw email. Het bestaat uit 9 cijfers en begint veelal met de cijfers 300 of 400. Op jouw factuur staat deze links bovenin naast ‘Bestelnummer’.

 

10. Ik wil slechts een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dat?

Dat kan uiteraard. Hier kun je aangeven welke producten je terug wil sturen. Je kunt ervoor kiezen om een tegoedbon te krijgen of je geld wordt teruggestort. Pak de producten netjes in en stop deze in een doos. 

Wij halen jouw pakket binnen een tijdsbestek van 2 uur op de door jouw opgegeven locatie! Als wij je retour ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een bevestiging per mail.

 

11. Kan ik mijn bestelling ruilen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij adviseren je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Je hebt daardoor sneller jouw producten in huis. De retour wordt zo snel mogelijk verwerkt en jouw geld wordt teruggestort.

 

12. Kan ik ook een artikel retourneren nadat ik die heb laten vermaken?

Nee, helaas niet. Producten die je hebt laten vermaken, worden speciaal voor je op maat gemaakt. Deze producten kunnen wij dus helaas niet meer aanbieden aan andere klanten.

 

13. Wat is de status van mijn retourzending?

Via de track and trace link kunt je zien of jouw bestelling bij ons is aangekomen. Vervolgens storten wij het aankoopbedrag binnen drie werkdagen op dezelfde manier terug als hoe je betaald hebt.

 

14. Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd aangekomen is?

Dat is natuurlijk erg vervelend. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons Customer Success Team.

 

15. Welke producten hebben geen recht op retour?

Bij Didato by OGER zijn een aantal producten niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, te weten parfum en kleding. Indien je een artikel gedragen of gebruikt hebt, heb je geen recht meer op retour.

 

 

*Tijdens actie- en kortings-periodes is gratis retourneren niet van toepassing.